Sodelovanje obeh skupin zaposlenih je nujno, če želite doseči spremembe. Če kuhinja pripravi odličen obrok, vzgojiteljice pa otrok ne motivirajo, je delo napol opravljeno, saj se naloga kuhinje zaključi, ko za vozičkom s hrano zaprejo vrata igralnice.
Pogovarjali smo se tudi o Covid-19, ki je in bo še zaznamoval delo vzgojiteljic in zadolženih za prehrano, saj je število prekomerno težkih otrok zelo poskočilo, kar pomeni, da bo potrebno odpravljati posledice. Ustavili smo se pri ključni vlogi pedagoga pri oblikovanju zdravih prehranskih navad, saj oni jedo z otroci. Delo kuhinje je pripraviti odlične, trajnostne obroke, kar pomeni, da upošteva načela sveže, sezonsko lokalno, poskrbi za prijeten okus in videz hrane, čim manj odpadkov … vzgojiteljice pa jih v nadaljevanju podprejo in motivirajo otroke. Pogledale smo si tečaj in številne delovne liste iz prakse, ki udeležencem pomagajo izboljšati delo. Udeleženke so imele priložnost izmenjati mnenja in se učiti tudi druga od druge, taka vaja je tudi v tečaju. To je vidik, ki ga morda tudi pri vsakodnevnem delu prevečkrat zanemarimo: odlično znanje je lahko samo ena vrata naprej :))
Za pravilno delovanje tega spletišča se včasih na vašo napravo naložijo majhne podatkovne datoteke, imenovane piškotki. Sistemski piškotki, ki so nujni za delovanje, so že dovoljeni. Vaša izbira pa je, da dovolite ali zavrnete piškotke analitike in trženja, ki nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas.